دلبرانه

دلبرانه

I hope you're happy I did

اس ام اس عاشقانه و دلتنگی 2

 

از ساعت متنفرم !
این اختراع غریب بشر که مدام ،
جای خالی حضورت را به رخ دلتنگی یادم می کشد!!

 

*** تنهای من – اس ام اس عاشقانه و دلتنگی  ***

 

دلتنگى”
حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره
تمنای بودنش رامیکند

 

*** تنهای من – اس ام اس عاشقانه و دلتنگی  ***

 

دلتنگی
عین آتش زیر خاکستر است
گاهی فکر میکنی تمام شده
اما یک دفعه
همه ات را آتش میزند . . . . .

 

*** تنهای من – اس ام اس عاشقانه و دلتنگی ***

 

منم دلتنگ رویت
دلم آید به سویت
چه کردی با دل من
که کرده آرزویت .

 

*** تنهای من – اس ام اس عاشقانه و دلتنگی ***

 

فـرهنـگ لـغـتهــا
نـیـاز بـه ویــرایــش دارند
بـرای مـعنی دلـتـنـگی
احتیـاج بــه ایــنهــمـه کـلمه نــیـســت,
دلتنـگی یــعنـــی
تـــو . . .

 

*** تنهای من – اس ام اس عاشقانه و دلتنگی ***

 

چه سخت است دلتنگ قاصدک بودن در جاده ای که در آن هیچ بادی نمی

وزد..

 

*** تنهای من – اس ام اس عاشقانه و دلتنگی ***

 

اشک من جاری شد…
جای تو خالی بود
جـــــــــای تـــــــــو …
عکس تو درطاقچه ی کوچک قلبم خندید
شعر دلتنگی من سخت گریست

 

*** تنهای من – اس ام اس عاشقانه و دلتنگی ***

 

بیقرار تو ام و در دل تنگم گله هاست ،

آه ! بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

 

*** تنهای من – اس ام اس عاشقانه و دلتنگی ***

 

دل تنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست

در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست

با عشق تو شب را به سحر گاه رسانم

بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست

 

*** تنهای من – اس ام اس عاشقانه و دلتنگی ***

 

تو که رفتی دلم برایت تنگ شد
حال که آمده ای در دلم جا نمیشوی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


Weblog Themes By Pichak

نویسنده ی مطالب وبلاگ

لینکهای دوستانم

موضوعات وبلاگ تنها صادق

آرشیو مطالب

درباره من


ازم پرسید دنیارو میخوای یا منو؟ گفتم دنیارو... گذاشت رفت،ولی هیچوقت نتونست بفهمه که خودش دنیای من بود.

آخرین مطالب نوشته شده توسط صادق

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 130
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 130
بازدید ماه : 333
بازدید کل : 8384
تعداد مطالب : 114
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

===========
==============
داستان روزانه
===========
============
============
============

===========
===========

استخاره با قرآن
استخاره

استخاره آنلاین(پس از نیت کلیک کنید)تنها ===========
 ============ ============= ========= اخبار روز(تنها)1 ============== ============= =========== ============= Online User =========== ============
  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ